Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 4

19.11.2008 20:10

Ráno se probudím "sakra nezvonil mi budík" rychle se oblékám, a v tom se rozesměju a praštím se do čela "ježiš co blbnu diť je sobota", obleču se ale už nespěchám. jdu dolů a na stle je snídaně. Mám dobrou náladu tak to sním. Jdu do obýváku je tam děda a čte si noviny "ahoj dědo kde je babička ?"podívá se na mně "je na zahrádce" usměju se na něj "diks" otočím se a odejdu. Vyšla jsem před dveře, je to dobrý babička je v dolní části zahrady. Vyběhla jsem přes dvorek a za vrata ven na ulici "uf vihla jsem se raním otázkám typu jak ses vyspala". Šla jsem k Vávrům ,otevřel mi Tomášův táta Mirek Vávraa řekl "ahoj Gábi ,ty jdeš za Tomášem že ano ?"usmála jsem se na něj a řekla "ano ,teda jestli můžu". Najednu se tam oběvila tomova mamka ,proběhlo mi hlavou proč zrovna já musim vždicky projít tim křížovým výslechem než mně za ním pustí "ahoj Gábi"usmála jsem se na ní protože jinak by se ptala proč se mračim "dobrý den "koukala se na mně "slyšela jsem že z tebe bude filmová hvězda" kdyby to nevěděla bylo by to pro mně lepší .Koukala jsem na ní a hned začala "né to né ,já jen dostala roli ve filmu ale né nijak důležitou ,vážně" kecala jsem byla to hlavní role ale chtěla jsem se vihnout dalším otázkám "tak běž ,Tom je ve svém pokoji".Šla jsem nahorupo schodech ,a pak k jeho pokoji, zaklepala jsem ale asi to nebylo slyšet přes Toovu hudbu. Šla jsem dovnitř, Tom ležel na posteli a koukal do stropu .Šla jsem k němu blíž, myslela jsem že o mně ani neví, ale když jsem přišla až k němu, rychle vstal otočil mně, posadil na postel a začal mně líbat .Bylo to tak rychlé že jsem to skoro ani nepostřehla. Bylo to rychlé přesto strašně milá. Nějak automaticky jsme se položily ,ale najednou vlítl do pokoje Tomův mladší bratr. Vikřikla jsem a rozbrečela se. Tomův bratr ,Radek totiž držel v ruce hada ,užovku. Tom mně chytil a objal čímž mi otočil hlavu pryč od Radka. Tom se rozkřikl "Radku vipadni s tou potvourou z mýho pokoje ,a hned !Víš že se toho Gabriella bojí" Radek se trochu zarazil "jó, jó už jdu ,ale počkej ,Roman vážně nekecal ,já mu věřil a byla tam" Tomáš se rozčílil ještě víc "tys byl v bažinách ?" kričel Tomáš ,Radek se ale usmíval "jo ,byl a stálo to za to ,hele ukazoval užovku ,krásná viď ?"Já už jsem se strachy ůplně klepala ,mněla jsem z hadů strašnou fóbii. Tom řekl jen "promiň Gábi "zvedl se, vzal Radka za ruku a táhl ho pryč z pokoje pryč. Sylšela jsem jak jdou rychle po schodech dolů .Tomáš řekl rodičům že byl Radek v bažinách .slyšela jsem jak na Radka rodiče křičeli a pak jsem jen slyšela jak Radek brečí .Tom přišel nahoru ,rychle jem se zeptala co se tam děje protože radek křičel a brečel "musel jsem tp říct i když sem věděl že ho tta seřeže ,totiž Radek nesmí chodit do bažin diť už tam tolik lidí umřelo ,řek sem to jen aby se mu nic nestalo. Po chvilce bylo ticho slyšeli jsme jak Radek viběhl schody a běžel do svého pokoje. Nemohli jsme pokračovat kde jsme skončily ,protože mně to s Radkem moc rozhodilo ,proto jsme si sedli na zem a povídali si. Najednou přišla Tomášovi SMS od Lucky "du za váma vy dvě hrdličky" Tom to přečetl na hlas a já se zamračila ,najednou přišla SMS mně, zase od Lucky "všechno vidim .V tu samou dobu ale zazvonil zvonek dole ,to byla ona .Přišla nahoru "hej lůco jak si věděla jak se tvářim?"začal se smát "sme nejlepší kámošky už od narození ,řekla bych že za tu dobu už tě docela znám". Pak jsem hráli různý hry až do večera. asi tak v půl desátý večer jsme šli já a Lucka domů .Cestou jsme si ješt viprávěli vtipy a smály se na celou vesnïci. Když jsem přišla domů šla jsem do pokoje a zapla si notebook jesště tak dvě hoďky jsme si povídali s Tomášem úřes skype a pak jsem šlla spát.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode