Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 3

19.11.2008 20:09

 

Den za dnem utíká a já jsem čím dál víc mimo .Doma jen ležím v posteli a přemýšlím .Ve škole nedávám pozor .Přemýšlím o tom koho si asi vybrali do toho konkurzu ?Proč to trvá tak dlouho než se ozvou ?Copak je to tak těžký říct jestli si mně vibrali nebo né ?Co když si mně vybrali ?Zvládnu to ?Tříďas řikal že mám tu příležitost viužít ale co když na to nemám ?Proč o tom vůbec uvažuju když eště vůbec nevím jestli mně vibrali ?Najednou slyším "Gabrielo"kdo je tak krutej že mně vitrhává z mého snění ?"Gabrielo určitě nám řekneš výsledek toho příkladu když tak usilovně přemýšlýš !"Lucka nenápadně špitla "x je nula" zopakovala jsem to a učitelka řekla správně ,to ti to trvalo .Vděčně jsem se podívala na Lucku děkuju podívala jsem se před sebe a mněla jsem tam otevřenou učebnici a sešit s výpiskama psanýma její rukou "vážně díky "znova jsem šeptala". "Nemusíš mi děkovat" řekla Lucka "je to samozdřejmý sme kámošky možná by stačilo kdyby ses probrala !Chystala jse se hájit se "ale já" zjistila jsem že nevím co říct už je matika to znamená třetí hodina a já ještě ani nezaregistrovala že jsem ve škole .Podívala jsem se do tašky a ve všech sešitech už tam mám několik stránek psaných její rukou .Jak je sakra možný že jsem takhle mimo ?Když budu takhle mimo ani nezjistím jestli mně přijaly nebo né !Co když mně nepříjmou ?A chci vlastně aby mně přijmuly ?Lucka do mně vrazila "prober se sakra já tě do jiný učebny přenášet nebudu "řekla dost naštvaně .Další hodinu jsem byla zase mimo mněly jsem Smrtovou to je jedna učitelka několikrát mně napomenula že nedávám pozor a v půlce hodiny mně naštvaně poslala za školním psychologem .Třída mněla záchvat smíchu ale já ne ani mi to nevadilo .Jako malátná jsem si sbalila tašku a šla ze třídy .Učitelka za mnou poslala Lucku ať tam jde se mnou !Přišly jsem před kancelář a Lucka zakůlepala ozvalo se "dále "vešli jsem dovnitř pycholožka řekla "ahoj holky "Luckana to okamžitě "dobrý den"tvrdě mně rejpla lodtem do boku vypadlo ze mně "p-promiňte ,dobrý den" posadily jsem se a ona se nás na něco ptala sem tam jsem odpověděla já někdy Lucka .Ta psycholožka se zamislela a řekla hmm když ti předepíšu prášky gábi ničemu to nepomže když tě pošlu na vyšetření k psychiatrovi taky ti to nepomůže takže musíme jednat cco y na to holky Lucka se viděšeně koukla a jak ?Já nic neřekla byla jsem zas mimo .Psycholožka šla ke mně chytla mně za ramena a jemně se mnou zatříásla "tak ty bys chtěla vědět jestli si tě v té agentůře vibrali jó ?"koukala jsem na ní a řekla ano "a chtěla by jsi vědět ještě něco ? přikývla jsem "co by se staloi kdybych to nezvládla"usmála se dobře a když se dozvíš odpověď busdeš dávat pozor ?"přikývla jsem a jak to zjisíte ?Ona se usmála vzala telefóna a vitočila nějaký číslo mluvila s nima a ptala se jich na to ,když zavběsila usmála se "takže Gábi mám pro tebe dobrou zprávu ,na tu roli si tě vibrali a co víc říkají že podle nich talent máš ale stějně ti zaplatí kurzy herectvý ptý to určitě zvládneš,jo a říkali že ti psali že tě přijaly ale prý se ten dopis musel ztratit" .Usmívala se ona ,Lucka i já .Psycholožka řekla "takže gratuluju a vraťte se zpátky do třídy holky".Cestou do třídy zazvonilo "promiň Lucko "řekla jsem "nechápu proč sem byla tak mimo "Lucka řekal jenom "neřeš to a vítej zpět" přišly jsem zpátky do třídy a Nikola hned "tak co za jak dlouho přijede ta sanitka co tě vodveze do pakárny"já jsem se jen usmála a šla jsem k ní "Víš nikolo jak si říkala že ty v tý tělocvičně byly policaji tak nebily ,byly to lidi z castingový ageentůry a hledali herečku a víš co jsem se dozvěděla ?vibrali si mně "viděla jsem v její tvář ůdiv a stud ale přesto se zmohla na ubohou hlášku "diť to řikám že si cvok "já jsem se jen usmála a šla pryč .V průběhu dalších hodin jsem zpozorovala že teď je mimo pro změnu zase ona .Když Jsme přijely domů zastavila jsem se u drben na lavičkáh na návsi a řekla jim že ze mně bude herečka a že budu hrát v celovečerním filmu a šla jsem domů .Když jsem to řekla všichni mněly radost a oslavovaly jsme .Bylo už pozdě šla jsem si lehnout a celou noc se mi zdálo že jsem hollywoodská superstár .

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode