Čtení je nejsnažší cesta do krajiny snů,tak nemyasli a sni !!!

díl 2

19.11.2008 20:08

 

Ráno jsem se probrala ,byl den jako každý jiný .Oblékla jsem se a šla dolů .Na stole nebyla snídaně a neslyšela jsem babičku ,to je divný "babí ?"z obýváku se ozvalo "copak Gabrielko ?"to mně trošku uklidnilo ,ale šla jsem do obýváku babička seděla ve křesle jako obvykle ale něco bylo jinak "co se stalo babi ?"babička se na mně podívala "co by se mnělo stát ,běž už ať stihneš autobus" odešla jsem ale něco bylo jinak ,na zastávce jsem viděla Lůcu a Toma ,on jí objímal ,nevěděla jsem co si myslet chtěla sem začít ječet ale uviděla sem na její tváři slzy .Místo křiku ze mně vypadlo "co je ?"Tom od ní odstoupil ,Lucka řekla umřela mi babička",přistoupila jsem k ní a objala jí .Tak proto byla babička tak smutná zemřela jí nejlepší kamarádka .Přijel autobus a mi nastoupily .Řidič neměl žádný prupovídky jen nám dal lístek asi je z toho taky smutnej ,byla to moc milá paní .Přijeli jsem do Prahy a šli ke škole nemněly jsm chuť na cíga .
Lucka pořád bračela hned první hodinu jsme mněly třídního pořád se na lucku koukal a v půlce hodiny jí poslal domů .Zůstala jsem tam sama a všichni učitelé mně chválily že když Lucka chybí vůbec nezlobim .Po druhé hodině hlásily v rozhlase že sem mají o přestávce všechny holky 13-15 dostavit o tělocvičny .Když jsme tam přišli byly tam nějaký nafrněný lidi v oblecích a postavily si nás do řady po délce tělocvičny .A chodily kolem nás sem a tam ,pozorně si nás prohlížely byla jsem neklidná je to trášný postavěj vás do řady a pozoorujou vás tím svm pohledem sem tam se zakření nebo usmějou ani nevíte o co jim jde .Pak odešly stranou o něčem se hádaly a ta ženská ta ukázala na mně a řekla ať jdu k nim .Řekli ať se pomalu otočím a hodnotily mně tak řekli ať se usměju ,zamračím a zakřením .Bylo to trapný ale udělala jsem to podali mi pár papírů kam sem musela viplnit ůdaje jako jméno ,věk adresu atd.pak si mně vifotily a řekli ať jdem .Ve třídě nejsem nijak populární a tak se mi holky pošklebovali že to určitě byly policajti a já něco provedla Nikola byla nejhorší pořád opakovala "copak zase Gábina blbina provedla co ?Zavřou tě do pasťáku aspoň by byl klid "bylo mi strašně .O přestávce jsem šla za tomem a rozbrečela se mněla sem strach že sou to vážně policajti a Tom se rozesmál .Dívala jsem se na něj a nic nechápala řekl mi "Gábi ty nebudeš v pasťáku ale v telce " nechápúala jsem to "co to plácáš Tome ?"ty lidi byly z casting Barandov hledaly holku na hlavní roli celovečerního filmu .Tomu se michtělo věřit prý šli ještě do pár škol a potom si vyberou .Nevěřila jsem mu ,šla jsem za třídním kdo byly ty lidi a on řekl "proč to chceš vědět stejně si prý vybrali jen jednu holku"díval jsem se na něj a řekla "jo ale vybrali si mně ,tak kdo je to"k mému ůůduvi řekli že jsou z casting barandov a já otevřela pusu on se usmál a řekl "máš obrovský štěsstí tak ho viužij jestli tě viberou"Po škole jsem letěla na nádraží a jela jsem jiným autobusem o půl hodiny dřív .Vlítla jsem domů "babí "babička vyšla z kuchyně "co se děje ?"nemohla jsem popadnout dech "babí byly u nás lidi a hledali nějaký holky jako herečky a vybrali si mně ,jen mně ,né ty nafoukaný nány za třídy ale mně"babička se usmály takže ty budeš hrát ve filmu ?Usmála jsem se "no není to tak jednoduchý šli ještě do pár škol a pak si teprv vyberou .Babička mněla radost "tak to honem běž říct Lucce.Praštila jsem se do čela "nojo diť vona to eště neví "vyběhla jsem ven a běžela k nim ,byly tam všichni v černým Lucka ne mně vijeveně koukala ,ale já jí vytáhla ven a všechno jsem jí řekla usmála se "to ti přeju Gábi ale promiň musim dovnitř" a zašla zpátky ,šla jsem domů zapla noptebook a našla si netový stránky toho Barandowa ,vipúadá to že je to nejlepší castingová agentůra v česku .Najednou jsem si příla aby si mně vybrali aby holky co se mi posmívají zklapla a abych mohla být herečka ,abych mohla být hvězda ,abych mohla být třeba jako Vanessa Hudgens ,Ashley Tisdale nebo Miley yrus .O tom všem jsem přemýšlela a s hlavouu v oblacích jsem také usla .zdálo se mi o tom co bude celou noc ,mám pocit jako by to byla skutečnost .

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode